نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2930
-
الف
+

مردم با تماشای «پایتخت6» غافلگیر می شوند

«آرش عباسی» نویسنده سریال «پایتخت6» با بیان اینکه یکی از کرکترها به خارج سفر می کند، از جزئیات داستان این فصل سخن گفت.

به گزارش آی فیلم 2 ، «آرش عباسی» نویسنده فصل ششم سریال تلویزیونی «پایتخت» درباره قصه این فصل، ماجرای سفر به خارج از کشور یکی از کرکترها و چالش‌های داستانی آن سخن گفت.

«آرش عباسی» با اشاره به نگارش فلمنامه این سریال بیان کرد: تاکنون حدود ۶ قسمت از این سریال به نگارش درآمده است و باید گفت هر چه جلوتر می‌رویم کار سخت‌تر و وسواس ما در نوشتن بیشتر می‌شود.

نویسنده «پایتخت6» درباره کرکترهای این فصل از سریال توضیح داد: در «پایتخت6» همه کرکترها دچار تحول شده‌اند و با آنچه در ذهن مخاطب است متفاوت هستند چرا که از زمانی که فصل اول «پایتخت» نشر شد حدود ۱۰ سال می‌گذرد و این شخصیت‌ها در طول زمان تغییر کرده‌اند.

«آرش عباسی» با اشاره به ویژگی‌های فصل جدید «پایتخت» تصریح کرد: در این فصل با غافلگیری‌های زیادی روبرو هستیم‌. هر یک از کرکترها دنیای جدیدی برای خود دارند و تغییراتی در کار، رفتار آن ها به وجود آمده است.

وی درباره اینکه این تغییرات چقدر روایت قصه را با ریسک مواجه خواهد کرد، به مهر گفت: فکر می‌کنم این تغییرات، ریسک زیادی دارد و امیدوارم جواب بدهد چون ما همه انرژی خود را برای کار گذاشته‌ایم.

عباسی در توضیح بیشتر درخصوص قصه سریال و روند ماجراها بیان کرد: بخش بسیاری از سریال در شمال ایران می‌گذرد و طبیعتا تماشاگر انتظار دارد سفری هم با این کرکترها به خارج از کشور داشته باشد.

وی در پیوند با همین موضوع افزودبه خاطر روند قصه، کرکتر ها باید سفری به خارج از کشور داشته باشند و در واقع این اجباری است که برای یکی از شخصیت‌ها رخ می‌دهد.

این فلمنامه نویس در پایان درباره مهمترین ویژگی این فصل عنوان کرد: مهمترین ویژگی این فصل از «پایتخت» در غافلگیری‌هایی است که برای مخاطب دارد، فصل‌های تازه‌ای از اتفاقات برای کرکترها باز می‌شود که داستان پرماجرایی دارد.

بیشتر بخوانید :

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

«پایتخت 6» برای نوروز 99 ساخته می شود

اختصاصی/«نیلوفر رجایی فر»: نمی دانستم که قرار است نقش یک زن داعشی را بازی کنم

«نیلوفر رجایی فر»: بازیگر نقش «الیزابت» در سریال پایتخت : از بمب گذاری داعش جان سالم به در بردم

«پایتخت 5» پربیننده ترین سریال از نگاه بینندگان آی فیلم2 شد

افغانستانی ها از «پایتخت 5» گفتند

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر